Reklama świetlna to dobre rozwiązanie dla każdego, kto otwiera swój biznes lub chce zwiększyć sprzedaż w danej lokalizacji. Zobacz dlaczego warto zainwestować w reklamę świetlną!

Reklama podświetlana to same zalety

Inwestując w świetlną reklamę przyciągasz znacznie więcej klientów do swojego obiektu. Pozwala to na dotarcie do osób podejmujących decyzję o zakupie spontanicznie. Dotrzesz także do tych, którzy precyzyjnie potrzebują Twojego produktu lub usługi oraz szukają jej w pobliżu. Reklama podświetlana to wyróżnik z konkurencji, poza tym dobrze działa także po zmroku.

Co masz do dyspozycji?

  • Pylony – inaczej zwane witaczami, totemami – są naprawdę wielofunkcyjne! Mogą służyć jako reklama długodystansowa, spotykasz je przy trasach szybkiego ruchu. Inna forma pylonów to te, które znajdują się przed biurowcami – znajdziesz na nich nazwy firm, oferowane usługi czy piętra na których znajdują się lokale. Dodatkowo pylon może dodać elegancji każdej placówce.
  • Kasetony – barwny szyld podświetlany pozwoli wyróżnić się spośród szarej konkurencji. Światło LED pozwoli Ci na pokazanie siebie nawet po zmroku. Jest to szczególnie ważne dla biznesów działających całodobowo, np. aptek, ale też pomaga zimą, gdy zmrok nadchodzi szybciej.
  • Litery przestrzenne – eleganckie litery pomogą Ci wyróżnić się spośród typowych szyldów i kasetonów. Doskonałe rozwiązanie dla knajp, restauracji, butików czy drogerii.

Jak widzisz, masz bogate możliwości! Prowadzisz sklep spożywczy, usługi fryzjerskie, angielski dla dzieci? Dostosuj odpowiednie formy reklamy do swoich potrzeb! Przy takich działalnościach jak kursy językowe czy punkty usługowe, dobrze sprawdzą się kasetony z nazwą firmy, logo i zachęcającym sloganem. Wieżowce i luksusowe biura będą potrzebować witaczy – podobnie jak punkty przy drogach, skierowane do kierowców, w tym myjnie, stacje benzynowe i restauracje.

Dopasuj kreację do siebie

Forma reklamy świetlnej może być dowolna. Użyte materiały zależą od warunków, w których będą używane. Możesz nadać kreacjom dowolny kształt, kolor, sposób podświetlenia. W zależności od Twojego biznesu możesz postawić na jaskrawość i krzykliwość albo wysublimowaną elegancję. To od Ciebie zależy jak chcesz się wyróżnić!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *